Informatie

• Voor alle veiligheidsmaateregelen en -richtlijnen verwijzen wij u naar het veiligheidsplan.
  • Aanmelding betekent niet automatisch een plek op de kerstmarkt. Pas na bevestiging per mail.
  • Non food mag enkel gebruik maken van onze aangeboden kramen van 4 meter.
  • Tijd opbouw: 09:30 uur / Tijd afbouw:  17:00 uur.
  • Het marktterrein is alleen tijdens de op- en afbouw toegankelijk voor auto’s.
  • Om te laden en lossen mag u gebruik maken van een auto of aanhanger.
  • Iedere standhouder heeft toegang tot 220V stroom. Wilt u hiervan gebruik maken dient u zelf een verlenghaspel mee te nemen. Bij gebruik dient u deze, i.v.m. de veiligheid, in zijn geheel af te rollen.
  • De kraam wordt door de organisatie voorzien van verlichting.
  • De markt duurt tot 17.00 uur. Eerder de markt verlaten is erg vervelend voor uw collega-deelnemers en voor de sfeer op de markt. Dit is daarom niet toegestaan.
  • Aanwijzingen van leden van de Activiteiten Vereniging Geesteren dienen te allen tijde worden opgevolgd.
  • Er kan geen voorkeursplaats voor een standplek worden doorgegeven. Dit wordt bepaald door de organisatie.
  • Er kunnen maximaal vijf kramen naast elkaar gereserveerd worden. Alle kramen geboekt onder één naam zullen bij elkaar geplaatst worden.
  • Er mag geen auto of aanhanger geplaatst worden achter de kraam. Uitzonderingen moeten eerst worden goedgekeurd door de organisatie. Geef dit altijd aan bij het vakje overige wensen.
  • De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor geleden schade.
  • U kunt zelf stoelen meenemen, een kleed voor de kraam, eten en drinken etc. Maar denk zakelijk gezien ook aan flyers, visitekaartjes, reclame uitingen, kortingsbonnen etc.
  • U dient uw kraam schoon op te leveren en alle niet verkochte goederen weer mee te nemen.
  • Kramen / wagens groter dan 4 meter zullen wij buiten het kerkplein, maar met en volgens beleid in de looproute van de kerstmarkt, plaatsen.